Monday, October 1, 2007

I'm Good

I had so much fun in the past few days. Banyak gila nak taruk dalam ni, but malangnya aku takde mood nak menaip.

Aku nak pulang ke kampung hari ni dan menghabiskan beberapa hari di sana. Tolong mak aku buat persiapan untuk hari raya dan sebagainya. Aku pun nak dapatkan beberapa pasang baju raya.

Had a few good discussions with some people. Watched beberapa dvd yang bagus dan banyak memberi aku topik untuk berfikir. Everything is just so perfect to make me berada dalam keadaan yang sungguh baik dan segar.

All i have to do is just cari sedikit masa untuk keluarkan semua idea dan pemikiran aku dalam nih. But i have to wait selepas beberapa hari since i'll be busy kat kampung. Will be back on Thursday and write it all in this blog.

Anyway, can't wait to balik kampung kejap lagi and i know my life wouldn't be boring kalau ada kat sana. Akan melawat bebapa orang kawan lama, Ola dan Alin. Alin dijadualkan akan bersalin in a couple of days. Will meet Ziana and Fauzan on Wednesday di Seremban to berbuka puasa. And got to meet Acoi to minta dia jahitkan langsir aku.

Yes, i'm good. Never been any better than this.

No comments: