Friday, October 5, 2007

Rubbish

Terlalu banyak yang ada dalam fikiran aku. Tapi aku tak tau macam mana nak jadikan ia dalam bentuk ayat. Bukan aku lembam pemikiran, tapi entahlah, kadangkala rasa macam sukar nak menterjemah apa yang ada di dalam fikiran ini. Bila aku cuba membuat ayat, idea aku seolah-olah nampak cetek.

Ikut hati aku memilih untuk berdiam diri. Tetapi tangan aku pulak gatal nak menaip. Otak pulak tepu semacam. Aku pun sampai terfikir, normal ke kejadian begini bila hati, otak dan perlakuan fizikal kita tidak synchronize. Macam tak harmoni kan.

So aku buat keputusan untuk ikut kata hati. Berdiam diri. Tapi lihatlah tangan aku masih menaip dan otak aku hanya keluarkan apa yang aku rasa dalam hati. Idea asal hilang entah kemana. Lalu terhasil lah posting rubbish macam nih.

Tak tahu aku puaskan siapa sebenarnya nih. Susahnya bila dalam diri ada konflik begini. Bilalah semuanya akan sepakat dan memberi keizinan untuk aku membuat entry yang lebih bererti.

Please please please. I need help!!

No comments: