Tuesday, October 23, 2007

Lemau Lemau Lemau (Part II)

Hmm...hari nih satu hari aku bermalas-malasan. Tak buat apa pun...berkemas pun tak. Cuaca sejuk je kat luar. Dari pagi gitu. Menambah kelemauan ekstrem aku untuk hari nih.

Off the board aku jumpa thread sensasi. Heh. Ape punye sengal la aku arinih pegi skodeng kat situ dan meluah perasaan. Aduhh...aku malas nak bersensasi-sensasi sangat nih. But i couldn't help it. Baru-baru nih aku macam kekwat sket ngan beberapa kenyataan dari sesetengah forumer yang menuduh aku dengan perkara yang kurang tepat. I dun give a damn really, but i don't like to be part of certain issues. So i just wanted to make it clear.

To be honest, aku memang jenis yang tak suka terikat. (Credit to 'orang tu' sebab aku tiru ayat beliau). Huhu. So all these while i believe yang aku treat everyone equally. That's all. To those yang treat me good, i treat them better. That's the basic idea. And when i do any good to other people, i hope they would do the same. It's as simple as that. Okey, tutup cerita pasal tu.

Urghh..sembang ngan 'orang tu' lagik best. Kepala tak pening, hati jek sakit sket kekadang. Heh. Tapi now hati aku dah kebal, so takde hal la. Nak menyedapkan cerita lagi, malam tadi buleh pulak aku dok mimpi 'orang tu'. Eeee..ape kejadahnye la pulak kan. Ekekek...tapi takpela...kalau tak silap aku ini kali kedua aku mimpi pasal beliau. Kali pertama lama dulu..heh. Entah apa aku mimpi malam tadi pun aku tak tau. Tapi salah satu watak penting, memang 'orang tu' la. Menyibuk je lam mimpi aku. Dah la waktu berjaga pun kena ganggu, tidur pun kena ganggu jugak. Mencikkk betul ler. Huhu..

Tadi siang, 'orang tu' boleh lak tunjuk gambar-gambar terbaru beliau (takde la baru sangat). Hensem lak pulak rupa beliau kali nih...selalu cute sajork. Alahh, perasaan aku je tuh, sebab malam tadi baru masuk mimpi, tuh yang teruja sikit tengok gambar baru. Kosser aku nak puji melambung. Beliau pun memang dah ada bakul besar. Bakpe aku nak puji-puji. Beliau boleh buat kerja keji sendiri (masuk dalam bakul).

Haaa..now i know kenapa aku lemau. Tido aku tak cukup! Tidur terganggu sebab mimpi ntah ape-ape. Eeee...geram la...dah, jangan nak menyibuk masuk lam mimpi lagik. Syoh..syoh.... Heeeee..ngeh ngeh ngeh.


Quote of the day:

Nobody leads me and i'm not interested to be led by others.

(Thanks to 'orang tu' jugak sebab buat statement nih as quote of the day)

**Takyah la tau sape 'orang tu' sebab kalau kamu semua tau, mesti kamu semua muak mendengarnya. Huhu

No comments: