Saturday, October 20, 2007

Nak Makan Makan Anyone?

Yup yup. Tomorrow will be the day. Well, if there are AMNet fellows yang terbaca nih, i just want to invite u guys to datang beraya kat rumah aku tomorrow. And for my fellow friends (non AMNet) out there, our party will be held next week. Be patient, u guys kena tunggu turn. Hehe

To be honest, ini bukan open house. Yes, u guys boleh bawak sesape saje nak teman u ols, tapi jangan la bawak rombongan. Huhu...at least have some mercy la weh. And the good news is, i'll be the tukang masak handalan (which is sangat-sangat la mengujakan sesetengah pihak kerana aku tak pernah nak masak-masak before).

So if u guys are ready to get cirit, u guys are welcome. Hikss....

Errr..i mean serious nih weh, aku nak u ols datang beraya nih. Especially sesape yang dah dah confirm nak datang tuh. Huhu..aku nak masak nih, siap la u ols kalu tak datang..memang lepas-lepas nih aku tutup pintu dah kalu u ols datang, sebab aku nak merajuk 3 bulan. Huhu..

Jadi silalah datang yer....

** Untuk Jejaka Eksklusif, nanti mak PM lauk2 sume okey supaya u tak terkinyam. Hikss..

No comments: