Tuesday, December 11, 2007

Birthday Celebration Series

Owh, i woke up early this morning. I think this is the best time to continue with some updates.

+++++++++++++++

Jumaat, 7 Disember 2007


Kema - my uni friend called me early in the morning, ajak keluar. So aku tanya, who do u think u are nak ajak aku keluar on my birthday? :P Ehehe...saje je aku nak menyakat dia. Padahal aku free jek, cuma aku kena balik ke Nilai sebab my dad keep calling me suruh balik memandangkan i was all alone on my birthday kan (Mr Shrek already back to work pepagi Subuh).


Since Kema beriya-iya mengajak, i decided untuk tunda plan balik ke Nilai petang sikit. Kema nak belanja makan sempena my birthday. Yehhaaa...well, bukan kami berdua jek, tapi dengan seorang lagi teman, Syida. Kami makan-makan kat Jusco Equine, dekat dengan rumah kan. Makan kat Pizza Hut.


Lama jugak kami keluar tuh. Bersembang je yang lebih. Seperti biasa Kema jadi mangsa kutuk jelah..aku la yang mengutuk pun. Si Syida jadi tukang gelak. Mood aku memang baik sesangat. Aku gembira sebenarnya sebab birthday kali nih memang agak menceriakan sebab aku tak putus-putus dapat ucapan selamat dari teman-teman lama. That's all i ever wanted.



Kenyang gile seh, makan spaghetti, pehtu makan pizza lagik. Amik ko...mengketedarah seko-seko. Ekekek..Thanks to Kema sebab sudi belanja makan-makan. Sungguh aku gembira dan terhutang budi. Ailebiu my fren.




Kema, Mimi, Syida


+++++++++++ ++


Lewat petang aku ke Nilai pula. Celebrate my birthday with my family. Part nih memang aku terharu sesangat. Bukan apa, sebenarnya saban tahun kan, dalam ramai-ramai family members, hanya birthday aku dan birthday my mom jek akan disambut beriya-iya. I mean siap ade kek bagai lah.


I dunno. My dad yang beriya-iya actually. Aku masa balik petang tuh, takde apa-apa yang istimewa pun. Yang ada cuma my mom, my sis serta Irfan & Irdina. My dad, my bro and my bro in law pergi memancing udang galah. So aku bermain-main dengan Irfan jelah.


Later that night, around 8pm, sedang aku leka main game dalam bilik, my dad called me and tadaaaa...dah ada kek and everything kat atas meja. Ehehe...ada kek untuk aku, dan ada kek kecik untuk Irfan. Kek kecik untuk Irfan adalah sempena kecederaan tangannya yang dah sembuh yang kebetulan balutannya dibuka on my birthday.


So we had double celebrations lah kira. Sambutan yang very simple yet meaningful. My dad suapkan kek kat aku and i was like..awwww...terharu gile seh. I love 'em all..Mmmuacckksss...


** Gambar lain takde la pulak. Huhuh..Actually my bro memang pegang kamera waktu tuh..tapi rupanya dia bukan amik gambar, tapi rakam pakai video la pulak. Hmm..




No comments: