Sunday, December 2, 2007

Ngade-ngade

Adakah sikap aku semakin annoying? Atau dari dulu memang aku macam tu? Huhu...

Minggu ni ada 6 orang cakap aku mengade-ngade. Eeee....tak cool nya jadik mengade. Tapi kenapa diorang kata aku mengade. Out of 6 people tuh, 3 of them cakap aku sangat mengade-ngade. Dan 3 orang tuh pulak memang orang yang rapat sesangat ngan aku.

Huhu..ape salah aku weh. Kenapa diorang cakap aku mengade. Bukan ape la kan, orang mengade nih selalunya orang kurang kasih sayang. Attention seeker lagi drama queen. Eee...cam aku je tu.. Huk huk huk..

Ha tuh la...cakap lagi. Lama-lama kang aku jadik mengade-ngade bebetul kang. Baru diorang tau kan...mau diorang hidup dalam misery. Eheh. Takpelah, mulai ari ni aku nak kontrol-kontrol lah. Tak sanggup orang cakap aku mengade. It's soooooo not me. Huh.

Jap, ngade-ngade tuh ape sebenarnye ek?

No comments: