Wednesday, December 12, 2007

Birthday Wishes

Ok now, dah masuk ke episod terakhir tentang my birthday kali ini. Birthday wishes.

Rasanya tahun nih paling meriah dengan ucapan selamat. Aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih di atas ingatan kalian dan ucapan-ucapan selamatnya yang bebetul buat aku sungguh terharu.

Aku mungkin tak dapat menyebut sebahagian besar di sini, tapi ingatlah, ucapan selamat kalian really made my birthday this year. I'm glad and yet so touched dengan apa jua cara penyampaiannya - ada yang call, melalui sms, ym, email, friendster, facebook dan di Amnet . Very sweet indeed.

Gee, thanks for the special thread. That was hilarious and sangat-sangat fun. That one really made my day! Well being 50 is not so bad (sebab baru aku tau boleh keluarkan duit kwsp sebanyak 30%) hahaha... Thanks J Eks for the ucapan dalam 4 bahasa (kellas tau..BM, BI, Mandarin and German) eheh...Oh yup, thanks to Pink jugak sebab tak nyempat2 nak wish birthday, so beliau sms jugak2 menjelang besday tuh sebab beliau nak tido.. :P

My long lost friend Ida, aww..that's so sweet...really mish u beb. My darling Anne, Acoi, Beck, PG, Yana, Dilla, Ziana, Haze, Kema, Matkie, Lane, Ebet, my family, my cousins, kawan-kawan Mr Shrek, kawan-kawan kat friendster, facebook, kengkawan Amnet, OMG...aku tak mampu nak sebut semua sebab terlalu banyak....sape-sape yang call dan nyanyi2 tuh, aku sungguh terhibur..tak tau nak cakap camne..u guys mmg rawk!! Ehehehe..

So kesimpulannya kat sini, aku cuma nak ucapkan thanks..thanks dan thanks lagi sampai ujung tahun nih and friends forever. I love u guys dan aku harapkan kita semua memperoleh kebahagiaan, ketenangan dan kejayaan dalam hidup. Amiin.






No comments: