Wednesday, November 14, 2007

Langkawi Part II

End of 2nd week


Langkawi lagi. Dalam masa dua minggu, dua kali aku bercuti di Langkawi. Heh. Namun kali ini bersama keluarga pula. Atau lebih tepat bersama mak ayah aku beserta adik lelaki aku tu.


Aku lebih menikmati Langkawi pada trip kali ini. Dengan keadaan yang sihat beserta cuaca yang baik, Langkawi ternyata memang destinasi indah.


Walau bagaimanapun, bukan mengenai Langkawi yang hendak aku ceritakan kali ini. Aku kira rata-rata ramai yang pernah pergi ke sana dan tahu destinasi menarik yang terdapat di Langkawi. Jadi aku malas nak ulang perkara yang sama.


Banyak tempat yang kami lawati. Aku nak taruk gambar, tapi aku menyampah sebab semua gambar-gambar tuh ada muka aku. Huhu..aku terlupa nak amik gambar pemandangan lebih banyak. kalau tak, mesti aku aku letakkan di sini. Walau bagaimanapun, ada beberapa gambar yang aku suka. Layann..

**********************************************************************************

*Siri sepetang di pantai untuk melihat matahari terbenam









* Pantai yang sama di waktu siang. Cantik. Pasir putih, langit biru. Nyaman sehh...



Hmm..itulah saja untuk kali ini. Jangan tanya kenapa sekarang aku rasa segar. Itulah rahsianya, percutian yang mengasyikkan.

No comments: