Tuesday, November 27, 2007

The Idle Moment

Hujan. So aku rasa sejuk today.

Keadaan diri not so good. Gusi macam bengkak pulak when i woke up this morning. Boleh jadi sebab semalam punya hal. Aku makan sotong bakar lalu terselit kat celah gigi geraham and then aku cungkil pakai pencungkil gigi. Mesti dah terkena jangkitan. Urghh...rasa macam tebal pulak kat pipi sebelah kiri nih.

Other than that, today i feel better. I mean i was damn bored lately. Tak ada mood nak bersembang, tak ada mood nak berposting kat forum dan tak ada mood nak update blog. Everyday aku hanya tonton movie, dengar lagu and jawab segala kuiz yang ada dekat facebook. Heh..

Kenape ek jadi macam tu. Tapi aku rasa perkara tu berlaku kat everyone. Mesti dalam satu-satu masa dalam setahun, kita akan rasa diri kita idle jek. Not moving forward and tak pergi kebelakang juga. It's just idle. Statik. A bit blur dan then kita rasa bored. Tak ada mood to do anything. Quiet.

Bila berlaku perkara macam ni, i just let it be. Aku tak ambil jalan keluar pun. Dalam erti kata lain, i just feel the silent and idle moment tu. I think there is no use to whine about it. I take it as a therapy for our brain. Our brain need to rest now and then. When it's time to kick again, we kick it. That's all.

So for the time being, i'm gonna let myself to feel it. Feel...feel it until i don't feel it anymore.

No comments: