Tuesday, November 27, 2007

It's Over

Aku bermimpi sesuatu last night...or should i put as someone instead. Yeah, something and someone.

It's strange enough. Aku rasa i don't even think about him lately. But i know kadang-kadang aku rasa macam something is missing. Malangnya i don't know what is missing. Or who am i missing. Arghh...missing. It could be kehilangan atau merindui. Whatever.

The dream was weird. Ntah, for me bukan dream tu yang weird. It's the feeling yang weird sebenarnya. In my dream tu, that someone gave me a letter. Dalamnya tertulis yang everything is over. So whatever perasaan yang tersisa mestilah dibuang atau dipendamkan saja. There is no way to turn back. And yang paling strange was, cara penyampaian surat tu memang sound like him!

Weird. Sebab aku memang dah sedia maklum perkara tu. Why should aku menaruh apa-apa harapan lagi sedangkan i'm very happy with my life now. For one second aku anggap the dream was just a crap. But when i think about it further, i noticed something strange. Yeah, i admit, kadang-kadang aku memang ada terfikir about him. No..not about him, but what had happened between us.

So i guess i shall not wonder about it anymore. Dah memang crystal clear everything is over. It's over long time ago. So i took the dream as a big hint. Aku bukan jenis yang supersticious sangat la nak percaya mimpi-mimpi ni whatsoever. But since aku mencari-cari jawapan kepada beberapa persoalan selama ini, so i think i should take it as a message.

Well, mungkin juga ini satu tanda yang menunjukkan bahawa i'm healed completely. Who knows. Whatever it is, i'm happy. I'm happy kerana for the first time aku dapat jawapan yang macam tu. Walaupun hanya dalam mimpi, and it could be mainan tidur, but yeah...i think itu sudah cukup.

Ianya macam hutang u know. Walaupun aku rasa none of us akan ungkit pasal perkara tu lagi, tapi aku sendiri tahu ianya belum selesai. And now aku rasa sangat lega. In fact i woke up smiling this morning. It's over...yeah it's over... :)

No comments: