Wednesday, November 14, 2007

Dugaan

End of 1st week

Balik dari Langkawi, semakin demam. Urghhh...complete dengan selsema dan batuk. Berkemungkinan sebab mandi hujan yang melampau kat Langkawi dan tak dapat rehat yang secukupnya.

Yang lebih memburukkan keadaan, both of us (me and Mr Shrek) tak dapat nak took care of each other since dua-dua pun demam. How sweet. Sakit pun nak sama-sama kan. Heh..

We called it percutian berganda. Since lepas bercuti di Langkawi, Mr Shrek masih terpaksa bercuti sakit pulak walaupun sebenarnya beliau dah mulai sibuk dengan projek baru. Dalam aku rasa tak larat dan blur tuh, aku rasa gembira jugak sebab aku dapat meluangkan masa dengan Mr Shrek lebih lama. Itulah hikmah yang tidak terhingga sebenarnya.

Oleh kerana dah tak ada siapa nak jaga kami dan kami terlalu lemah untuk menjaga diri sendiri, kami membuat keputusan untuk pulang ke kampung aku. Kengkonon macam terapi la. Lagipun boleh la mak aku tolong tengok-tengok kan kami yang hopeless tu. Ekekek...

Duduk kat kampung, terus demam beransur hilang. Baik-baik saje. Heh. Duduk kat kampung tiga hari. Hmm..melepak je kejenye. Makan dah la best. Heaven.

Sungguhpun begitu, aku seperti merasakan ada sesuatu yang kurang. Huhu. Yup, aku dah mula rindukan rumah aku sendiri dan yang lebih hebat, aku rindukan my cyber friends! Can u believe it? Ekekek...Sebab tu aku panggil tempoh aku berdemam-demam tu adalah dugaan. Bukan sahaja dugaan sakit, malah dugaan menahan diri daripada berhubung dengan rakan-rakan cyber. Aduh...puasa internet weh. Susahnyeeeeeeee....

Hehehe

No comments: