Wednesday, November 14, 2007

Comeback Intro

Dua minggu. Jumlah hari atau tempoh aku tinggalkan blog ini bersawang. Satu tempoh yang agak lama aku kira.

Aku tahu ada diantara kamu yang merindui tulisan merapu aku ni, dan tak kurang juga yang merindui penulisnya. Hikhik. Tetapi kamu tak tahu betapa aku lebih rindu untuk menulis dan sangat-sangat merindui kamu semua yang jadi pembaca setia. Thanks guys. I love you.

Fuh, aku sendiri tak tahu macam mana nak update. Terlalu banyak peristiwa yang berlaku. Tetapi biarlah aku nyatakan di sini bahawa i was away to chill myself out with Mr Shrek, friends and family dan tak lupa juga melayan nikmat demam.

Ada banyak peristiwa menarik, kalut, gembira, blur, dan tak kurang juga meruntun perasaan. Pendek kata, bolehlah aku katakan ianya adalah dua minggu yang sibuk. Aku akan cuba huraikannya satu persatu dalam entry yang berlainan sekiranya aku berkesempatan nanti.

Namun yang penting, sekarang aku berasa sungguh segar. Sesungguhnya aku benar-benar bersedia dan tak sabar untuk menulis lagi. Yehhaaaa... ;)

No comments: