Tuesday, August 7, 2007

Introduction

Hiya guys..

Lantaran aku membuat entry berkenaan Jejaka Eksklusif, maka seperti biasa ramailah umat-umah kobosanan yang membaca blog aku ini merungut kerana mereka terpinga-pinga siapakan yang dimaksudkan dengan Jejaka Eksklusif. Seperti yang anda ketahui Mr Shrek juga pernah menjadi persoalan. Jadi seperti biasa aku merasa terpanggil untuk menceritakan serba sedikit mengenai Jejaka Eksklusif.

Well, seperti biasa aku ingin memperkenalkan beliau sebagai my partner in crime dan teman yang sungguh memahami. Kenapa Jejaka Eksklusif? Nick ini adalah panggilan poyo yang dicipta oleh beliau sendiri memandangkan beliau sungguh perasan sekali. Pada mulanya aku sendiri merasa geli, tapi lama kelamaan panggilan itu makin serasi.

Beliau masih menuntut di Germany, dan sebetulnya beliau aku kenali melalui sebuah forum hampir setengah tahun yang lepas. Sejak itu aku mendapati kami punya keserasian untuk berkawan lantaran idea-idea dan pendapat kami yang punya banyak persamaan. Sebetulnya Jejaka Eksklusif bukanlah nick beliau di dalam forum, tetapi memandangkan itu adalah hak privasi beliau, maka aku berpendapat ada baiknya aku tidak mendedahkan identiti beliau yang sebenar. Diharap kamu semua memahami. :D

Nak kenal lebih dekat lagi? Kamu semua (wanita sahaja) perlu bekerja keras kerana beliau sungguh terkenal dan terhangat. Heh. Jadi sendiri mau ingat.

No comments: