Friday, August 17, 2007

Apek Kawen

Baru dapat sekeping kad undangan perkahwinan semalam. Perkahwinan antara Zawani dan Luqman. Siapa Zawani? Kemudian baru teringat aku ada kawan masa kat matrix dulu bernama Zawani yang aku gelar Apek yang baru-baru ini call aku meminta alamat rumah. Nak kahwin dah beliau. Ahad nih pulak tuh. Punya la cerdik, hari Ahad nak kawen, hari Khamis baru kad sampai. Nasib baik la aku nih jenis yang memang dah terbiasa dengan plan mengejut macam nih..kalau tak, mahu aku meloncat-loncat tak tentu pasal sambil gigit jari. Yelah, tak tau nak buat apa katanya.


Apek nih dulu bolehla dikatakan rapat gile dengan aku, sampaikan tidur pun sekatil katanya. Punca tidur sekatil sebab aku memerlukan siku dan betis beliau untuk aku gosok-gosok sebelum tidur. Sama la macam korang yang perlukan bantal busuk ke hape..cuma tabiat aku nih memang berisiko tinggi. Silap aribulan orang ingat aku lesbo. Hikss.. Tapi dia oke aje bile aku buat gituh..sebab dia memang sporting abes katanya dan tak ada masalah geli. Kamu semua jangan salah faham..sebab aku memang begitu. Kalau dulu masa arwah nenek aku masih ada..siku beliaulah yang paling aku suka gosok sebelum tidur. Memang senang aku nak tidur, terasa seperti terawang-awangan gituh bila aku dapat but macam tuh, seperti pedagang cina melayan candu di waktu petang pada zaman dolu-dolu. Tapi sekarang habit nih dah berjaya aku kikis sejak nenek dah tak ada lagi..Huhuuuu...

So kenapa beliau digelar Apek? Sebab beliau berkulit putih lagi gebu tapi orangnye kecik aje..syomel jek gituh. Wendu sungguh aku dengan beliau. Beliau memang cute habes, tapi entah kenapa beliau susah sangat nak jatuh hati kepada lelaki. Jadi berita perkahwinan ini memang sedikit sebanyak membuatkan aku agak teruja, maklumlah, tak pernah dengar beliau bercinta katanya. Mungkin jugak aku yang tak tahu sebab sejak kami masuk universiti yang berlainan, kami dah jarang berhubungan. Jadi di sini sengaja aku nak buat satu entry khas untuk beliau semata-mata nak berkongsi kegembiraanlah konon..ekekek.

Aku rasa aku dah bersedia dengan pakaian yang nak aku pakai nanti, cuma belum mendapat geng nak pergi memandangkan Mr Shrek memang terlalu sibuk buat masa ini. Jadi sesiapa nak follow anyone? Hikss.. Acah jeee.. aku pun tak tau lagi dapat pergi ke tak..mak aku demam la pulak. Kejap lagi nak balik kampung katanya, maklumlah aku kan anak yang mithali. Mak aku mintak aku buat bubur...huhuuu..aku reti ke? Isk..

So, untuk Apek, Selamat Pengantin Baru. Kalau aku ada kelapangan esok, maka aku sampaila ke majlis ko esok. Kalu takde...ngeh ngeh ngeh..aku pos je adiah buley ka?? So guys..jumpe lagi. Nak balik kampung!!! Yeyyyyyyy!!!

No comments: