Tuesday, August 28, 2007

Dingin

Apa yang dingin? Kamu semua tak baik tau..asyik terfikir yang bukan-bukan jek. Aku nak cerita pasal dingin nih. Iyelah, bukan dingin dalam perhubungan tetapi cuaca dingin. Eh, iyeke ada cuaca dingin? Emm..gasakla...aku pun tak tau dingin tuh termasuk dalam kategori apa, tapi yang penting aku memang rasa seram sejuk nih.

Petang tadi hujan, sekarang nih pulak malam, jadi memang sejuk gila tau. Aku tak tau la orang lain ada rasa macam ni ke tidak, tapi aku memang rasa sejuk ni. Aku taip-taip nih pun sambil berbalut-balut pakai selimut. Aku suka tau keadaan macam nih, rasa macam nyaman gila kan. Kalau bergulung atas katil kan syok..tapi aku tak mengantuk sebab siang tadi aku tertidur kejap kejap. Tapi kan yang tak syoknye aku dari tadi asyik nak terkucil jek. Aku pun dah sampai naik malas nak berulang alik ke tandas. Kalau ikut hati memang aku nak terkucil kat sini jek, tapi harus la lepas tuh bilik bacaan aku nih jadi bilik puaka kan. Hik hik hik. Jadi aku gagahkan jugak la pergi ke tandas.

Kalau kamu semua nak tau aku memang takde idea nak taip apa. Sebabnya aku memang tak berapa ada mood hari nih. Mungkin sebab aku merindui seseorang. Heh, mungkin juga. Maklumlah aku nih lagaknye seperti orang terbiar. Tapi terbiar dengan cara yang terbaik la sebab aku tak susah apa-apa pun. Cuma aku yang mengada-ngada sikit kebelakangan nih. Iyelah, aku ni kan kategori 'attention seeker' katanya, harus perlukan perhatian selalu. Mengada lebih. Hikss..

Oklah, aku dah tak tau nak melalut apa. Aku nak berenti menaip. Anggaplah entry kali nih memang tak ada makna apa-apa. Sekadar melepas batuk di tangga sahaja katanya. Semata-mata untuk menambah entry baru. Heh. Keji kan? Walau apapun, aku memang merasa dingin sekarang nih. Kedinginannya tuh memang sampai ke tulang sum-sum dan sedikit sebanyak sampai juga meresap ke dalam hati. Tapi takpelah, abaikan saja okey. Menyampah aku kalau aku cerita semua. Terus buat aku hilang mood jek. Okey, sekian saja. Daaaaa...

No comments: