Thursday, August 23, 2007

Geram

Geram betul aku hari nih la. Aku nak taip sempoi sempoi je sekarang sebab mood jiwang karat aku dah terbang kemana entah bila mood geram aku mengambil alih.

Aku geram bukan sebab ape, sebab tadi aku dah buat entry baru, sekali bila aku dah publish terus tak nampak batang idung dah entry baru aku tuh. Jenuh la aku dok refresh, tapi takde jugak. Sekarang nih dah nampak, tapi kena klik kt senarai entry tuh pulak. Tak ke leceh. Kenapalah jadik cenggitu. Takkan nak kena amik masa lama nak appear kan..takkan nak tunggu dua tiga hari. Harus entry aku dah jadi lapuk, barulah orang lain berpeluang nak baca. Sengal punye blogspot. Tapi nasib baik gakla (ade pulak nasib baiknye) posting aku tuh tak hilang terus, cuma dia tersorok je. Kalau hilang terus, mau aku merajuk sebulan. Maka bersawang la blog aku nih. Aku nih kalau merajuk dahla buruk, suka mengungkit lepas tuh memaki hamun dan terkinja kinja sambil menggigit jari. Ahahaha..

Takdelah, acah jeeeeeee..... korang gile ke ingat aku macam tuh. Huhuu.. Aku kalau merajuk paling kuat pun aku diam sekejap, lepas tuh aku belasah dengar lagu sedih dua tiga round lepas tuh okla. Terus buleh gelak gelak macam biasa. Kalau tak percaya, buleh tanya kat seseorang tuh (sape tatawwww). Hikssss. Dia paham dah kot aku nih macam mana. Kalau aku merajuk dengan Mr Shrek pulak, lagi la haru. Bukan nak pujuk okey, dia pergi amik kamera terus amik gamba aku yang yang muka tengah bersegi-segi tuh sambil dia pon dok posing sama sebelah aku dengan muka tersengih-sengih cam beruk mat yeh. Lagi mencikk taww.. Lalu hasilnya memang lah menyakitkan hati kerana selain muka aku yang masam cam asam kundang tuh, mesti aku buat segala isyarat mencarut. Terus gambar-gambar tuh masuk kategori 18JC (ada unsur-unsur jeruk dan carut yang melampau) tak sesuai untuk tatapan umum katanya. Ahahaha..

Okey, alang-alang aku dah dalam mood geram kan, maka aku nak luahkan segala kegeraman aku nih. Hmm..aku geram dengan mata aku jugak sebenarnya sebab tak reti-reti nak terkatup walaupun aku dah paksa. Geram dekat diri sendiri sebab pemalas gile nak kemas umah arinih, geram kat amnet sebab tak boleh nak masuk pulak sekarang nih, geram dekat henpon sebab kredit dah abis, geram kat mulut aku yang tak reti-reti nak berenti bercakap dengan Jantan Sepi malam tadi sampai kredit kitorang abis sia-sia, hmm..lagi geram kat sapa. Haa..geram kat keropok udang cap...eh..cap ape nih..takde cap la fulokss..huhuuu..sebab kopok udang nih dah lemau pulak bila aku nak makan. Eeee..geram betul la arinih... Hish..sabo..sabo..meroyan pulak aku nih karang.

Last but not least, aku nak geram kat otak aku sebab asik teringatkan seseorang dan aku nak geram kat hati aku sebab asik tersentuh je lately. Hehe..jiwang la fulokkss...kosser je kan. Tapi aku tak pasti aku aku bebetul geram ke atau teruja sebenarnya. Huhu..tak larat nak layan. Ekekek. Dan aku nak geram kat seseorang tuh yang setiap hari buat hidup aku jadi serba tak kena sampai aku rasa cam nak geget geget jek..ehh..geget ape pulak tuh..err..geget kebod oke..sebab tak sudah-sudah nak buat aku perasan. Dan akhirnya aku geram kat diri sendiri sebab memerasankan diri sendiri walaupun aku takmau jadi cenggitu sebenarnya. Tapi apakan daya..aku tak mampu mengelak. Huhuu..

Jadi sekianlah saja episod geram pada hari ini. Hari esok aku nak jiwang balik. Aku tak kira. Dengar lagu jiwang, lepas tu borak-borak jiwang, pehtuh feeling-feeling jiwang. Ahahah..syok beb layan jiwang. Patutla selama nih Wadi cakap layan jiwang best. Rupanya memang best. Sengal. Ahahaha..

(Nama jek entry geram..tapi dari tadi aku dok gelak-gelak jek. Poyo kan)

Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

geram sawan la tu.. ko ni jgn sawan2. 18jc ek classification baru huhu..

Anonymous said...

ekekeke..hezz, ko ingat lagi tak camne rupa aku time geram? ekekke..wendu gile kt ko beb. wendu kenangan kite yg dulu tuh..sob..sob..