Sunday, October 12, 2008

Kembali..

MasyaAllah...ntah berapa kali nak kembali pun tak tau la kan. Aku bajet ramai yang dah bosan gila tak hengat dengan blog nih. Tuannya asyik la hilang tanpa dapat dikesan pehtuh perasan famous pulak tuh sebab tiap kali hilang, dan-dan buat comeback. Keji kannn...kosserrr..

Korang jangan marah oke..tajuk entry kali nih aku tiru tajuk album Butterfingers yang baru tu. Aku dah kebuntuan idea katanya. Kebetulan tajuk tuh agak kena pulak dengan situasi sekarang nih kan. Lagipun cd Kembali by Butterfingers nih la yang aku layan hari-hari masa aku honeymoon kat wad arituh. Layan gak la kataku tanpa segan silu.

Siyes, nih aku buat entry semata-mata nak selamatkan blog nih aje...kang langsung tak berjenguk, berkubur terus plak blog nih kan. Aku online dari cc nih, so pepaham jelah..aku memang takde feel kalau nak berblog from cc. Hehe...konon mengarang kat umah hasilnye feel sangat la kan...padahal syok sendiri yang lebih :P Tapi siyes..aku takleh mengarang kat cc. Nanti hasilnya tak berapa umphhh.....(again..kosserrr...cam la selalu umphh sangat katanya.)

Apepun, aku just nak bagitau, aku dah kembali dari Tepeng, aku dah kembali dari wad, aku dah kembali dari pembaringan yang panjang. Aku percaya aku dah semakin sihat memandangkan peluh jantan asyik memercik kat dahi aku tanpa sebab yang munasabah..so aku rasa lega sikit lah. Janganlah korang risaukan aku lagi...aku dah bersedia untuk kembali beramas mesre dengan u ols.

Oh, tidak lupa...sekembalinya aku kesini juga adalah untuk berkongsi suka duka kehidupan aku dalam masa sebulan nih. Nanti aku karang banyak-banyak entry lagi ye. Anggaplah tuh hadiah raya untuk korang oke. Sesapa yang asyik dok membebel kat aku suh hapdet blog tuh, sadapp oke. :P Pehnih u ols baca la karangan aku sampai muntah. Nak sangatttt.... :P

2 comments:

Anonymous said...

ni masuk cuba jaya je ni..eee tk sangka ada n3 ekekek..
suka tgk soy makin sihat...dan moga sihat2 salu...selamat kembali menggedik n berdrama..hikss

Smoochy Munchkin said...

hi chom...nih cam chom je..kalau salah sori ye. yay..i'm back to menggedik!! can't wait for next drama. hehe