Monday, October 13, 2008

Karangan VS Album Gambar

Okay, as promised..another luahan perasaan of me. Heh, nasib la kan...hanya baru sekarang aku dapat nak bermanja-manja dengan pc nih katanya.

Aku kan, cam menyampah la pulak ngan entry aku yang Ratu Drama tuh..ekeke..sebab aku buatentry tuh dengan keadaan di luar sedar katanya. Aku rasa cam..iskk..poyos nak mampos…wakaka.. Please bear with me ok guys? Well..korang pun tau aku camne kan. Nothing special about me anyway. :P

Sebelum raya arituh Nerq sms..dia tanya something like this..”Babe, what’s the matter with yur blog? Mana gambar-gambar semua. Semuanya karangan je..boring laa…”. Huhu.. I guess she’s not the only one yang dah boring dengan karangan-karangan aku. Am I right? So kali nih aku nak selitkan la gambar seketul dua… happy??

Acah mak enon. Aku takde gambar siut. Takde latest gambar. Takkan nak taruk gambar aku plak kan. Aku kan dah mahal skang..artis la katakan. Wakakka… Kosserr.. Tapi siyes weh, takde peristiwa-peristiwa yang menarik pun untuk aku tepekkan gambarnye. Hari Raya? Ahh..korang pun tau kat mana aku berhari raya. Kalau ade pun, semuanya gambar aku, aku dan aku lagi. My life skang nih..it’s all about me. Hehe..

But dun worry guys..i’m working on it. Korang doa jelah ye..supaya terbukak ati aku untuk tempek gambar ape-ape dalam masa terdekat nih. Tapi jangan paksa ye, kang aku desperet sangat sampai aku tempek je gambar korang kat dalam nih. Tak pasal-pasal korang glamour secara percuma. Hikss..

* Ape, korang ingat blog nih album gambar ke ha? Huhu..nampaknya betul la kata pepatah..a picture speaks a thousand words. Ok gak kot, takyah la aku buang masa pegi mengarang pehnih. Hmmmm… ;)

No comments: