Wednesday, October 22, 2008

A Happy Coincidence Maybe?

Kebelakangan nih sesuatu yang agak weird berlaku. No. Bukan kebelakangan. Dah lama dah benda nih berlaku.

I noticed me and this someone (a guy) had so much things in common. Not only that, ada satu lagi yang link kan kitorang. Coincidence. Yup, I might say that.Apa yang aku maksudkan dengan coincidence kat sinih…aku and this guy terlalu banyak kali bumped into ‘coincidence’ thingy nih. Aku sengaja cakap ianya kebetulan sebab kalau boleh aku tak mahu fikir lebih dari itu. But still..it’s weird tho..

Let me kasik contoh okay. I was thinking of him. And all of sudden my phone’s ringing and he’s on the line. Hm…tak cukup hebat. Or maybe aku tengah belek gambar dia or us…and suddenly he’s telling me he’s doing the same tanpa mengetahui apa yang aku buat. Dayyummn…cheesy sangat la pulak sebab benda-benda macam nih akan buat korang ingat aku tengah angau ke ape kan. Haih.

Oke, aku kasik contoh lain. Aku tengah fikirkan sesuatu topik. And tak lama pastuh he’s coming with exactly the same idea. Or something like I was about to tell him something, but belum sempat aku beritahu he mentioned about it first.

Or aku sedang berkarya or to do something..dan kemudian aku dapati beliau pun berkarya style yang sama dengan aku. Too complicated. Dan kebetulan-kebetulan lain yang aku sendiri pun dah tak larat nak mention.

Terlalu banyak kebetulan yang berlaku. Sampai aku rasa cam nak berfikir. Itu kebetulan ke atau benda lain. Mungkin our mind punya wave memang sama ke hape ye. Weird. Ke dia ade kuasa psikik untuk skodeng aku ke hape kan. Mana la tau. Haha..

Ke semua nih disebabkan kami punya terlalu banyak in common. Punya preference yang sama. Similarities maybe.

Or is this what we called soulmate? If yes, I’m so lucky to have another one..in a different & special way of course.

Haih..too much thinking. Too many assumptions. I guess some things are better left unknown la kot. Heh

No comments: