Monday, December 15, 2008

Sewel



11 Dec 2008

Hari cuti bagi negeri Selangor dan sewaktu dengannya. Zura, my ex-colleague called me and ajak keluar. Nak buat farewell untuk aku katanya. Eheh..farewell kebende, aku dah berambus dari company dah lebih dari seminggu dah nih. Memandangkan bebudak yang nak kuar nih pun semuanya kawan-kawan baik aku kat ofis, so ada baiknya aku panggil Sewel instead Farewell merangkap get together mengade-ngade nama dia.

Jadi aku dengan bersemangat gilanya pegilah ke Kajang kerana kat situlah kitorang akan melepak, melantak dan melalak katanya. Jangan tanya ape agendanya kerana dah sah2la minah-minah nih semua kategori menternak badan secara kecil-kecilan cam macam aku. Huhuhuh..

Diorang belanja aku makan sate kajang katanya. Syok gak..lama dah tak makan sate. Bukan nak kata apela kan, aku datang bawak perut je. Dahtuh, sah2la fully sponsored katanya. Baguih betul bebudak nih.

Lepas makan, perut pun dah berbuai-buai jadi ada baiknya kami berangkat ke destinasi berikutnya yakni karok!! Eheh..tekak memasing pun dah gatal sangat katanya. Sampai kat karok, Linda dan tunang dia pulak datang memeriahkan keadaan. Yazid memalu jek sebab dia sorang je lelaki. Nasib la kan, memang jadik mangsa buli jek. Tak caya cuba tanya kat siapa pernah merasakan situasi macam nih. :P
From Left : Me, Ida, Zura & Eny

Hambek ko..book karok 3 jam. Melalak sangat la kat dalam tuh kan..aku pun dengan teknik nyanyian yang telah diperbaiki begitu yakin sekali untuk menyerlahkan bakat sekaligus mengelak dari diaibkan di depan seorang jejaka kudus katanya. Huhu.

Aktiviti mengasah bakat berjalan dengan lancarnya. Tapi dengan adanya Yazid membuatkan semuanya cover ayu gituh. Dua jam kemudian Linda dan tunangannya meminta diri, mungkin untuk pergi berdating pulak, jadi tinggallah kami berempat untuk meneruskan perjuangan. This time barulah syok gila sebab si Zura dan Eny naik sheh dan beronggeng sakan. Tegelak je manjang sampai perut aku pun sakit. Haih.

Bukan aku kalau tak gedik :D


So itulah saja catatan bagi Sewel kali nih. Lain kali mungkin buleh buat lagi cemtuh tapi diorang dah kasik warning, lain kali no more sponsorship. Wakakaka…kosserrrr…

1 comment:

rina is pink is sugitani said...

bestnye kak.. sponsor by..dpt la click yg satu kepale..memang layan ar..