Saturday, December 13, 2008

Good Luck Radhi

6 Dec 2008


Aku baca suratkhabar pagi semalam ..aku terkejut tengok berita anak Radhi, Rifdhi hampir mati lemas di swimming pool rumah neneknya. For me it’s a miracle anak beliau terselamat dalam kejadian tu memandangkan that poor boy dah tenggelam di dasar kolam buat beberapa lama.

For me dah hikmahnya di sebalik semua kejadian yang berlaku tuh. I know Radhi didn’t see his wife and kid sejak beberapa lama. Aku bukan tau cerita nih dari majalah atau suratkhabar, tapi he told me sendiri beberapa ketika dulu. By now I guess ramai yang dah tau what’s really happening between him and his wife. Well, I pity them both actually. Radhi mungkin a bit naughty, but yeah, actually I do believe that he’s still loving his wife. Ini dari apa yang aku nampak dan dari apa yang aku dengar dari beliau sendiri.

Well it’s none of my business untuk ceritakan sebab musabab mereka begini..and some more ini bukannya blog gossip menggossip but what can I say, Radhi loves his boy. When he was shooting 60km..he keep mentioning about him..and kalau pegi memana..mesti nak beli toys but masa tuh aku tak tau pulak yang he’s no longer seeing his kid sampai sekarang.

Anyway, the latest aku terbaca yang beliau nak kembali kepada his wife. I dunno..but apa2 pun..i hope beliau lebih amik berat pasal family lepas nih and jalankan tanggungjawab as a father dengan lebih baik. You better quit from whatever u gotta quit dude. Just don’t let anyone to take over your responsibility. All the best Radhi!



No comments: