Saturday, December 13, 2008

Ok Oww..Aku Ketuaan

7 Dec 2008


Yay! It’s my birthday!

Yang keberapa, biarlah rahsia. Kosserrr…Ada orang yang tak tahu menahu pasal aku meneka yang ini adalah birthday aku yang ke 25. Betul la tuh…2 taun lepas. Hikhik..

I’m 27 everyone. I just can’t believe yang umur aku dah banyak macam nih. Aku rasa aku baru je tulis entry pasal birthday aku yang 26, alih2 now dah ke 27. Setahun rasa macam cepat sangat and mungkin tanpa aku sedari, lepas nih aku tulis pasal birthday aku yang ke 35. huhu..itupun kalau aku masih menulis and of course, kalau umur aku panjang.

Birthday tahun nih disambut ala kadar jek. Takde la macam taun lepas..banyak sangat yang nak celebrate my birthday katanya..Heh..this year aku cuma celebrate dengan orang terpenting dalam hidup aku, my family and Mr Shrek. Mr Shrek kejutkan aku dengan sebuah kek pada malam 6 Dec semata-mata nak buat aku surprise. Yes, I did surprise, sebab masa tuh baru pukul 10 mlm. Aku jerit..hello..it’s not my birthday..my birthday is tomorrow! Eheh..but yeah, aku happy sebab Mr Shrek tak pernah failed buat surprise for me. Hanya satu kek. Hanya satu candle. Well..it’s even better. Tak perlu tiup banyak-banyak dan menyebarkan DNA aku kat all over the cake. :P


Anyway, ucapan happy birthday memang banyak aku terima. I’m thankful and grateful for that. As usual, facebook berjaya buat beberapa orang mengingati birthday aku. Dan tak kurang juga yang baru tahu yang birthday aku jatuh on 7th Dec. Eheh. And mungkin juga akan ada beberapa orang lagi yang akan wish my birthday dalam forum. Itulah kelebihan forum. Tak perlu semua orang tahu atau ingat semua benda. Cukup hanya seorang yang ingat, the rest akan turut sama buat-buat tahu atau ingat. :P Tapi tak kisah, I know samada korang ingat atau tak..yang penting ucapan tuh korang buat dengan ikhlas kan. Love it.


Tepat kul 12 malam, Mr Shrek nyanyikan birthday song dan aku pulak bukak birthday gift sebab Mr Shrek hanya benarkan aku bukak birthday gift tepat kul 12 tgh malam. Tak lama lepas tuh, I received a call. No this can’t be true I said. That Jejaka Eksklusif came with another surprise bila beliau call di tengah malam buta tuh to wish me. Lame..lame..lame.. he must be doing this sebab nak aku buat another entry untuk dia aku fikir. Hahahah.. Just joking. :P To J Eks, u memang lah kan..memang pandai amik ati sedangkan I tau yang u tak ingat pun my birthday sebenarnya! Kosserrrr…Like I said…itulah dia..the power of forum, ym, fb, fs or whatever it is lah..Grrrrr…


Lastly, thanks to all my good friends yang ingat my birthday and wish me via sms. Thanks a lot. Korang memang rawks sebab ingat my birthday walaupun dah berkurun tak jumpa. Well..korang tau sape korang yang aku maksudkan kat sinih. Love you guys. I’m glad I’m 27. Hope you guys happy now sebab akhirnya aku masuk gak 27 macam korang. And to those yang belum masuk 27, it’s okey..korang tunggu jela masa korang..Kosserrr… :P

No comments: