Saturday, December 13, 2008

Note for Today

Ohoho…aku hilang lagi… :D

Agak sukar untuk komited dengan kerja-kerja menulis blog kebelakangan nih memandangkan aku sendiri pun jarang online lately. But actually I did write something now and then kat dalam my pc.

Some entry yang akan korang baca mungkin dah berusia beberapa minggu sebelum aku tepek ke sini. Agak basi, tapi bagi aku it doesn’t matter sebab apa yang penting I did jot it down masa perkara itu berlaku…cuma aku tempek agak lambat. Itu je. Who cares..it’s my blog anyway. :P

Please jangan muntah in here k. :P

2 comments:

Anonymous said...

tak muntah la.. suka sgtt..nk khabarkn kt si dia lak ;D

Unknown said...

wahh...hapdet pong...
aku rase mgkn akan berasa pening2 lalat disini dgn kebanjiran citer ko...amboi2...balas dendam ke hape..