Friday, September 12, 2008

The Most Happening...

Tahniah kepada diri aku sendiri kerana menerima habuan yang agak banyak minggu ini. Yesss..aku memang bertuah sesangat sebab habuan yang aku terima itu adalah yang paling happening. Ya, paling happening kepala dalam dunia. Hahaha..

Itulah dia permainan hidup ini. Sekejap kita rasa cam syok bangat, and at times kita rasa macam ntah hape-hape. Kejap kita rasa relax..kejap lagi kita rasa cam nak meletop.

Ape yang cuba aku terangkan nih ye. Actually saje nak cakap yang minggu nih aku dapat habuan yang melambak-lambak kat tempat keje. Hasilnya aku tepaksa memerah keringat sampai lebam. Arghhhhh..sungguh happening kepala hoke.

Itulah, padan la ngan muka aku kan. Poyo sangat nak bercuti sampai seminggu. Skang hamekk ko. Takde sape siut yang sentuh keje-keje aku. Nak tak nak tepaksa la settlekan keje yang tertangguh. Huhu..naik buntang mata aku bila tengok email yang melambak sampai dekat 300 tuh. Ape kejadoh??

Demmit. Rasa cam nak shut down pc and terus balik umah sambung cuti lagi seminggu. Huhu..

No comments: