Friday, September 12, 2008

Sebok Ku Menyebok

Lately ada la orang tu kan.. ala-ala cam extra romantik dan very the concern gituh biarpun dalam kesibukan melampau. Kenapa aku cakap cemtu..sebab beliau cam bersungguh-sungguh nak kaut aku bawak pegi kat set just to spend more time with me KATANYA.. Hehe..

Tapi aku rasa aku tau sebab ape..sebab aku rasa beliau kesian tengok aku berbuka sensorang kat umah. And lagipun berbuka kat set bleh makan memacam. Kata ade catering kan.. free plak tuh. Jimat hoke..ekekek..

Mula-mula aku cam maleh nak ikut sebab aku paling tak suka bila aku tepaksa dok menganga takde geng. Tapi after few days, aku dah bleh get along with some of the crews. So last-last aku rasa cam syok lak nak ikut.

So ceghitenye skang nih..ceghite kenapa aku dah bebape hari tak hapdet blog..itulah dianyaaa… Sebab aku dok sebok pegi menyebok kat location shooting. Eee… kosserr kan.. Aku memang kaki menyebok. Mencikk..

No comments: