Friday, September 5, 2008

Mari Melayan Perasaan

Eh aku sangap sangat la arinih. Gila sangap nih. Aku tak puas ati betul lah. Huhu..

Aku rasa macam nak cari seseorang yang boleh layan aku la.. Tapi mana nak carik malam-malam buta cemnih. Aku tak kisah la kalau tanak layan sangat ke hape...tolong dengar lawak badut sarkis yang aku buat pun jadila. Tapi takde sapela...iskkk..apesal aku desperado sangat nih.

Aku rasa macam nak minum air soyabean. Tapi perut rasa cam dah penuh gila sebab tadi aku berbuka kat rumah mak aku. Aku dah lama tak berbuka makan nasik, tapi tadi aku dengan rela telah melantak dua pinggan dengan rakusnya. Ape la nak jadik nih.

Skang nih tekak aku macam mintak dibasahkan. Ape aku nak minum ek. Ooo...air tambah 100 ada. Jap lah aku nak minum jap.


~ Huhu..ape ke sengal aku wat entry mengade cemnih. Ah, gasak ah. Aku sangap. Huhu...

No comments: