Wednesday, February 27, 2008

Entry Sampah

Rindunye kat blog aku. Kesian blog nih tak dihapdet. Kekadang rasa menyampah jek ngan diri sendiri. Sebab dulu masa aku mula-mula start berblog, aku pernah mention pasal hapdet menghapdet. So kenapa aku menyampah? Sebab aku tak berkenan bila tiap kali aku gagal menghapdet, maka ternanti-nantilah pembaca setia blog nih akan entry aku. Aku menyampah dengan fenomena macam tuh. Aku menyampah bila aku ala-ala berlagak diva menghampakan harapan peminat-peminat aku.

Eeee..kosser..nih satu lagi buat aku menyampah. Apesal la aku perasan sangat yang blog nih ade pembaca setia. Macam la best sangat. Tapi aku lagi menyampah kalu nak deny hakikat sebenar. Helo...aku tau la blog aku ada reader...sebab aku dah letak application feed live traffic tuh. Hahahaha...menyampahnye akuuuuuuu.... Korang tak menyampah ngan aku ke?

Ekekekekkek.....

No comments: