Monday, February 2, 2009

Wall Of Fame

So..here I am..dengan segala kesempitan waktu yang aku alami sekarang nih…aku masih mencuri-curi peluang untuk bercerita. Eheh…kita lupakan sekejap pasal kisah semangat aku yang membuak-buak tuh. Aku nak santai sikit dengan bercerita tentang orang yang berada di sekeliling aku.

Camni kisahnya, lately aku rasa orang-orang di sekeliling aku agak menarik. Jadi tetiba aku rasa cam nak buat ala2 cam Wall Of Fame gituh. Aku ceritakan perihal orang di sekeliling aku dan persepsi aku terhadap mereka. Gile kentang tak idea aku? Haha…nasib la kan..sesape terkena.

Tapi sebelum tuh aku nak kasik disclaimer sikit ye…ape-ape yang aku ceritakan disini bukan untuk tujuan mempromosikan sesiapa..apatah lagi nak mengkondem. Tapi lebih kepada aku nak abadikan sesetengah karakter yang aku jumpa dan aku fikirkan menarik..lalu aku berikan gambaran tentang mereka ataupun pengalaman aku dengan mereka berdasarkan pengamatan aku sendiri.

Jangan saman woi!!! Wakakkaka…

No comments: