Monday, February 2, 2009

Note of The Day (Blog ke..Organizer??)

I’m telling myself…no..i won’t let this blog jadi macam my organizer. Asyik dengan plan, meeting schedule and apa-apa info berkaitan business. I’m not going to update u guys with benda-benda yang macam tuh. It’s the other side of my life. I have to be professional kan. :P

But in the other hand, aku sudi nak berkongsi dengan korang tentang aktiviti-aktiviti selain dari business, my thoughts, my life story and banyak benda lagi. Tiada siapa yang menghalang untuk aku bercerita mengenai business aku disini…cuma aku agak reluctant untuk berbuat demikian sebab aku fikir, this blog adalah tempat aku luahkan apa yang terbuku di hati aku. Satu tempat dimana aku rasa lebih close to myself.

Some more, writing is my hobby. Hobby and career is two different things. Sometimes boleh jadi ianya bersangkut paut dan boleh jadi juga tiada kena mengena langsung. In my case, unfortunately, they’re not related. Tapi bukanlah takde langsung cerita pasal my business..tapi mungkin secara brief jelah. Nak buat macam mana kan..i’m still the same person. Whatever happen in my business probably mencorak kehidupan aku jugak kan. ;)

So apepun, I can’t promise anything. Apepun aku akan cuba berkongsi apa saja berkaitan diri aku dengan blog nih. My blog will always be my baby walau camne hampeh sekalipun ia…wakakakka..

No comments: