Friday, August 22, 2008

I Mish U Guys Too...

Oh my...it's been a while since my last entry. It's not that I'm running out of idea or my life's getting dull or what. Tapi takde masa yang seswai nak mengarang...huhu...jangankan full entry, snippet pun rasa susah sangat.Hikss..banyak la aku punya alasan kan...Well..bese la..aku mana reti nak mengaku kalah.

Aku penat la nak buat 'comeback entry' tiap kali aku masuk sinih. Sebab lepas je aku buat comeback entry tuh...terus aku menghilang semula. Susah gila nak commit nowadays. Aku sedih gak actually sebab aku sendiri rasa kehilangan salah satu hobi aku. Tapi nak buat macam mana. Aku juga pentingkan kepuasan. Kalau setakat nak tegur lebih kurang...2-3 ayat dalam nih..mmg la boleh sesangat. Tapi bukan itu yang aku mahu.

So okey la..enuff about all these keluhan. Mengeluh pun bukan bawa aku ke mana-mana. Last few days ada orang tegur my blog yg dah lama tak berhapdet. Then later today ade orang complaint this blog dah jadi hutan belukar...and the worst, jadi tempat jin bertendang? Demmiittt...

Well, whatever it is...i know why some people really care about this blog. Because they're missing me. Tak gituuuu?? :p

No comments: