Thursday, July 23, 2009

Yuhhuuuu..

Hoho..lama gila siut aku tinggalkan blog aku nih. Sampai bersawang tebal. Macam hutan pun ada. Aku pun tak tau la, kenapa la pulak aku rasa malas gila nak hapdet. Alasan yang aku suka pakai, adalah sebab aku tak ada masa. Bullshit. Sebenarnya aku memang malas sebab aku jarang ada peluang nak online.

Macam-macam la benda yang berlaku kat aku lately. Terlalu banyak, cuma aku rasa semua yang berlaku tu tak ada satu pun yang aku rasa macam betul-betul happening..melainkan kisah-kisah aku dengan Mr Shrek. Menjalani kehidupan macam biasa..buat kerja macam biasa..semuanya biasa-biasa jek bagi aku. Ke sebenarnya aku ni semakin susah nak dipuaskan? Ntah lah..agaknya la kot. :P

Nantilah..aku cite sikit-sikit pasal apa yang aku rasa agak menarik. Ni saje jek ni..nak test line. Ada lagi ke sesape yang nak baca blog aku...huhuhu. Tapi Esah dah tanya-tanya. Jadi sekurang-kurangnya ada Esah nak membaca. Ekekke..orait Esah? :P

2 comments:

Esah said...

Kehkehkeh. Nak tergelak la. Ada ke cakap tanak masuk Amnet sebab takde orang nak layan. Koser plis.

Smoochy Munchkin said...

Ekekekek..kosserr. Tak mampu bersiang katanya. Drama queen haruslah cenggitu pengakhirannya kan noks.