Thursday, July 23, 2009

Wendu laaaa...huhuhuhu

Ok, sambung lagi la. Baby masih tido. Sebab Mr Shrek tinggalkan berukband kat umah, mari kita utilize bebetul katanya. Ailebiu Mr Shrek :-*

Auww kosserr..aku wendu dekat J Eks sesangat. Boley gitu? Ekekekek..aku saje je nak amik ati J Eks buat entry nih sebab aku tau dia kekadang jenguk gak kesinih dengan harapan aku buat seprais untuk dia. Mintak-mintak pehnih kalau J Eks terbaca nih, aku nak beliau tahu yang beliau masih dikenang2 katanya. Mana boleh tak hengat, partner in crime tuhhh.. :P

Last Sunday dapat la aku dengar suara Macy Gray nye tuh. Alahaiii..lomah lutut acik. Wendu oke nak dengar suara tu. Beliau call aku sesaje katanya nak buat seprais la konon. Tapi memang seprais pun. Aku tepaksa tanya bebanyak kali, ni sape nih? Bukan sebab aku dah lupa suara dia, tapi aku tak percaya dia call katanya. Huhuhuu..

Sempat la jugak bergosip sedas dua. Okla tuh dari takde. Ekekke.. bukannya aku tak berkontek langsung pun, hari tuh pun dah berym2 bila sempat. Tapi bese la kan, aku nih mana mudah dipuaskan. :P

Alaaa kosser la J Eks, orang nak berbaby dia pun nak berbaby. Baby J Eks very the bom bom cikabom bom katanya. Ekekek..tapi takpelah, maleh la cite kat sinih kang ada yang serang aku pulak kang. Aku skang pun dah tak pandai nak jadi keji sangat katanya sebab dah insap. Wakakka.. lagipun aku takut ada sesape yang akan tak senang duduk sebab blog aku pun dah ado special guest. Jangan tanya sape, tapi cukuplah aku bitau, special guest yang memang special katanya.

J Eks makin berseri2 skang nih. Senyum pun dah lebar macam joker. Nih aku imagine je la sebab dari suara J Eks arituh, hamboiii.. kemain lagik katanya. So pepaham aje la ye. Kosserr.. J Eks, tepek la gambar baru u noks.. toksahlah nak berkaber2. U tombam macam apam beras pun mak tetap terima seadanya... wakakakka.. calit sket noks :P Tapi sori, mak dah kurus sket :P

Untuk J Eks, i tau u wendu gila kat i, tapi takyah la kita cuba2 untuk mengulang sejarah ye noks. Berat hati i ni nak cakap cengginih, tapi nampaknya kita semakin hari semakin sukar untuk beramas mesra cam dedolu. I sedar diri i yang dah kertuh nih.. I tau u nak sangat bermanja2 dengan i seperti satu ketika dulu, tapi sesungguhnya i tak tertahan rasa pedih di hati tatkala melihat dirimu bermesra dengan insan yang lain. Ekekkekek..

Best kan ayat i nyah. Kosserr... mak wendu nak berdrama ngan u nyah. U buatlah blog cam dedolu, buleh mak singgah. U pun tau i kat Amnet tuh takde port dah. Nak merayau kesana kemari pun dah takdo mood sebab orang dah tak kenal I noks. Posting pun berapa ketul jek tinggal. Cam haram. Huhuhuhu..

Oklah, sampai sini jek dulu. Lenkali aku sambung lagik ngan entry2 lain kalu aku ada kesempatan. Aku harap J Eks terubat la wendunya terhadap blog aku ni seketika. Aku pun wendu dekat J Eks sesangat katanya. Rasanya kalau ada peluang, abih cerita pasal J Eks aje nih kang. Tapi kalu Mr Shrek terbaca, habehlah..mana buleh J Eks lagik pemes dari dia katanya..ekekke..

Owait, sekian entry sengal dari mummy hawt. Joy, aku dah bleh masuk club mummy hawt ke blom? Ekekkek..

2 comments:

Aidahs said...

opkosssssssss

nanti bagi email yg selalu ko bukak.. so that aku boleh invite ko jadik author utk mother's blog yg aku and few other bloggers masuk.. boleh kita sharing is caring gitu psl hal ehwal anak and umah bertangga gityu...


PS: with or without.. you're always hawt okeh..

jejakeeksklusifhimself said...

nyahhhhh.. haha.. I miss you so much too.. mak dah reopen diari aMNet nyah. Sila singgah selalu nanti. It's just not the same without you.. huhu. Btw congrats again. baby dah ada nama belum.. my baby dah ada nama. :D