Thursday, July 23, 2009

Follower??

Ek ehhh..tadi masa aku log in, baru aku perasan tetiba ada benda alah nih pulak. Ada follower gitteww..

Ha tuh, nampak kat kanan sebelah atas tu? Ada dua orang follower siut. Ada Esah dengan Aidah yang voguedavass katanya. Kosser.. Tu apa tandanya tuh yek?? Mereka tu pembaca tegar blog nih ke? Apapun, korang dua memang kellass noks. Dalam diam gituh. Ekekek..

Tuh yang aku rasa cam semangat nak taip entry bebanyak tuh kan. Korang doa2 la yek aku menten cenggini. Aku memang wendu nak menaip..huhuhu. Rasa macam ada yang kurang jek bila aku dah tak dikeromoni oleh so called feminat katanya. Bosan siut.

Lagipun baru2 ni, aku skodeng2 gakla kat FB..FB pun dah lama tak berjenguk katanya. Pehtu aku skodeng plak dekat forum..ala forum tempat aku mengada2 dulu. Kosserr..masih cenggitu jugak katanya. Walaupun macam banyak gila yang aku dah tak kenal, tapi mana yang aku kenal tu..perghhh..masih menyengat. Kosserr..tuh yang buat aku jadi jaki sejaki jakinya. Takpe..takpe.. :P

Aku nak mancing J Eks masuk kesini katanya. Sebab tu aku kena story pasal forum tuh jugak. Kosserr..ikut hati dah maleh dah. Aku merajuk sebenaunya..sebab kali terakhir aku masuk dulu, aku rasa cam dah takde sape nak sesembang ngan aku. Aku mana boleh cemtu..aku takleh terima hakikat katanya yang aku nih dah kertuh. Ape buleh buat..kalu dah kertuh kena la sedau diri kan noks. Aku akur....huhuhuhuhu...

2 comments:

Aidahs said...

aku tak sabo baca biter yg lagik best noks.. sila la citer pasal yg tutt tu nyah.... mak bahgie tau utk u...

Smoochy Munchkin said...

Tuh, aku dah cite dah tuh. Ko jangan pikir bebukan dah nyah. Terkelendat mak oke. Kosser.. ko doa2 la nyah, perut mak membesar bagai johan sebab bawak budak, bukan bawak lemak. Ekekek..