Thursday, January 17, 2008

Pesanan Buat Insan-insan Tersayang

OMG... blog dah penuh lalang dan sawang....huhuh

Sorry guys..thanks for still visiting..i know u guys memang very loyal and supportive. I feel bad sebab tak update ape2..tp i'm really up to something at the moment...and some more takde peluang nak lelepak cam selalu depan PC..so forgive me yeah..

Eee..wendu gilers kt u ols..i hope semuanya baik2 saje...(huhu..skemanya ayat..kosserr...) and now rasa cam nak peluk jek seko2..huhu. Korang miss kat aku tak? (mengadenye) ekekek.

Hmm, merepek je aku nih kang. Korang, saje nak bitau, aku takde kat umah now. Aku sedang bersiar2 satu mesia dengan perasaan gembira (plus boring)..aku ok, makin kurus (imaginasi aku je nih kot), tambah cun ( ini semua aku taip tanpa sedar) dan makin wendu dengan korang semua (nih mmg betul sebetul betulnya).

Aku tau korang suka main2 kat sinih..main2 buai..sambil tunggu aku, tapi masalahnya aku takde. Tapi bulan Feb nih, ku janjikan aku ada (kalau umur aku panjang). Jadi kita jumpa lagi nanti. Jangan give up ngan aku. Sapelah aku tanpa korang semua. (Ececeh...manis tak kata2 aku nih?)

Babyboy..jangan lasak2 sangat..i babap u nanti kang. Gee, tlg tgk2kan babyboy tuh..tgk2kan jugak taman permainan kita nih...kalau ade tetamu datang..tlg2 la hidangkan ape yang patut. Untuk tetamu2 aku yang lain...aku mmg selalu menanti kedatangan u ols..tapi sowei..aku ade keje nih..aku bz sesangat (buat2 bz je rasanya)..Nanti next time aku entertain bebetul yek. Siyes nih...sungguh..tak tipoooooo...

Okeh..aku nak blah ke Melaka lak today. Jumpa lagi bile aku free. Aku hangin sebab semua hotel yg aku pegi takde tenet. Nampak sangat depa kasik hotel bajet ciput. Kosserr..aku marah nih taww..

Ok guys...i love u ols. Please sabar ngan aku..doakan aku kembali ke pangkuan u ols dengan selamat tak lama lagi. Mwah mwah.

P/S : Korang sembang2 je la kat shoutbox tuh sambil update ape yang patut. Dengan cara tuh, terubat gak wendu di hatiku inih. Okey? I love u ols. Daa..

No comments: