Monday, May 5, 2008

Warm Up

Blog nih akan jadi lebih senang nak dihapdet bila aku hadap hari-hari. Dan blog nih akan jadi lebih menarik kalau aku hapdet hari-hari. So kesimpulannya mudah, bila aku tak hadap blog nih hari-hari, so aku tak dapat nak hapdet banyak lalu blog aku jadi tak menarik.

Demmit..kalau korang tau perasaan aku, korang pun tau kan aku memang tak rela berjauhan dengan blog aku nih. It's not because aku terlampau rajin nak menaip, tapi korang pepaham la kan, attention seeker cam aku nih mana ada medium lain nak tonjolkan pasal diri aku. Blog ni jelaa yang ade kan. Ha...amik ko..kan dah terbukak rahsia...ekekekke..

So, ade sesape nak ingatkan aku, ape yang aku terlepas dan terlupa nak update. Takyahla ingatkan, sebab aku bebetul blur nih nak start tang mana. Nih aku main taip ikut sedap je nih. Saje...at least aku puas ati kalau aku dah nampak ade entry baru and dengan tak sengaja aku akan jadik lebih bersemangat nak carik idea nak taip apa lepas nih.

Tipu la kan kalau aku sangap sangat takde cite. Sebulan aku ilang, mestila ade macam-macam cerita. Takpe..kejap lagi aku sambung. Aku bet cerita aku akan jadik panjang2 semua sebab terlampau banyak yang nak diceritakan. Tak tau la aku sempat ke tak nak cerita semua. Tapi aku cuba la ek. Prolly i would cerita banyak pasal projek aku tuh. Banyak yang perlu aku hapdet. Aku dah janji kat Mr Shrek actually untuk jadi penghapdet setia dan tukang rekod segala aktiviti..tapi aku failed! Urghh..aku kesal...sungguh kesal...huhu...

No comments: