Saturday, May 3, 2008

I'm back!!!.

Sorry korang semua yang masih setia mengunjungi blog aku nih. Aku masih lagi dibelenggu syndrom kemalasan ditambah lagi dengan internet dekat rumah aku yang problem.

Aku nak sangat sebenarnya share dengan korang semua aktiviti-aktiviti yang aku buat sepanjang 'kehilangan' aku kat dunia cyber nih. Tapi apakan daya, aku bebetul busy.. mana nak bahagi masa dengan kerja lagi.. dengan our first baby lagik.. yeah.. our first baby boleh dikatakan hampir siap sepenuhnya. Aku secara tidak langsung turut terbabit sama di samping Mr Shrek selaku orang terpenting untuk projek tersebut.

I would say it was the best experiece since i started to involve in this tv- production thingy. Dengan budget yang teramatlah ciput, we manage to come out with.. i would say.. a decent product.Crew-crew yang lain pon enjoy sangat-sangat making this project.

Enough with that project. I'll update more later k.. sebab aku bukan online dekat rumah sekarang nih. Kalo update blog kat rumah best sket. Bleh la aku mengarang sampai lebam kan, tapi apakan daya..huhu. I really mish u all guys, terutama si Jejaka Eksklusif tuh.. koser . Tak renti-renti dia suh aku update blog nih. I know he can't live without my blog.. hehe..Dun wori....aku akan selalu update lepas nih. No more me being MIA. Okay?

No comments: