Sunday, March 30, 2008

Resepi Salad Istimewa :P

Nih aku nak cite sket pasal satu kejadian sengal malam tadik.


Ade la seorang jejaka yang jauh di mata (tapi dekat di hati..eceh.. :P) ni yang sibuk sangat nak tengok my current pic kan. So aku janji la kat beliau yang aku akan kasik malam tadi tapi dengan syarat kena exhange la kan. Beliau pun kena la update beliau punye gamba jugak.

Actually aku yang mengada-ngada sangat nak tengok pic beliau yang current. Sebab entah apesal aku nih teruja la pulak nak tengok his current look. Yelah..nak la tau..adakah paras kehenseman beliau semakin bertambah, ataupun ape2 jelah perubahan yang perlu aku tau for the sake nak memuaskan hati aku nih. Hehe...

So last nite, aku suh beliau kasik gamba. I told him, u tunjuk la gamba u dulu, kang baru i kasik mine. So dengan serba naive nya beliau pun tunjuk la gamba beliau dulu kan...then when it's my turn, aku cakap..sorry...takde... Huhu...maka jejaka nih terus la say 'Bye'. Huhuh...merajuk siutttttt....wakkakak... Okla..okla..my bad sebab kencing kat beliau. It wasn't my intention really nak kencing beliau cemtuh. Tapi aku dah tak leh tunggu dah...menggelabah nak tengok sangat.

Ok, dah tengok. Okla..masih hensem (err...cute la kot) in other words, sama jek macam masa kami jumpa dulu-dulu tuh... Eh yeke sama..Jap, rambut dah panjang siutttt..tapi takdela panjang sangat, cuma mungkin dalam usaha nak memanjangkan lagi rambutnya ittew. (Hehe...aku syak beliau nak memaksimumkan kekiutan beliau sebab dengar2 nya ramai yang cakap beliau lebih cute berambut panjang). Tapi bagi aku pulak, beliau nampak cute bila berambut pendek...tapi menjadi hensem bila berambut panjang...opss... :P

Sori, entry nih bakal menimbulkan simptom-simptom loya dan mual kepada sesetengah pembaca. Sila baca dengan kesedaran sendiri oke. Aku takmo bertanggungjawab...:P Oke, aku sambung lagi. Aku ingatkan mukanya bertambah cengkung ke hape kan..sebab tiap kali aku tanya, tak pernah la beliau nih cakap makan benda yang heavy..asyik salad, salad dan salad..ekekke.. Tapi ropernye...oooo..itu keje beliau di sana ye..salad tuh kata lain bagi menternak badan kot. Eh, mungkin tidak sebab aku mana nampak badan beliau naik ke tak..tapi mukanya samaaaa jek cam dia kat Mesia nih arituh (fine laa...kat sinih beliau kasik alasan makan banyak) but now tengok??? A hell lot of salad u haf there eh, J Eks?? Ekekke...

Oklah, takmo taip pepanjang. Majuk lagi jejaka nih kang. Nih kang kat wedding cousin aku, aku akan tangkap sebanyak yang boleh gamba aku nih. Biar termuntah jejaka nih menengoknye. Nak sangattt....ekekek..oh ye, lupe..beliau suh aku tangkap gamba awek2 kat sinih bebanyak untuk tatapan beliau yang jauh tu. Oklaa..aku akan pertimbangkan. Kesiannn...awek mat saleh bukan taste beliau kott.. :P

Well, J Eks, jom kita calettt skett. Calet for ketembaman melampau. Ekekekke..Jangan majuk lagi naa...


* Len kali bleh tak pose elok2 sket tak?. Nih selenga ya amat. Cam tak mandi pagi. Seb baik la cute...sabo jele. Huhuhu...

No comments: